Heel erg blij met mijn eerste pedicure bij Maysa. Mooie salon, gezellig team en goed gesprek, prachtige pedi!
Behandeling door Maysa•Pedicure
Abigael•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, uitstekende pedicurebehandeling,
Behandeling door Maysa•Pedicure
Coby•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I love the nails here! Always too difficult to find a spot imagine how good it is!
Behandeling door Maysa•Manicure
Lira•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Maysa doet al jaren mijn nagels en nu ook die van mijn dochter. Sfeer is goed, nagels worden netjes gedaan en zien er heel mooi uit. Maysa werkt met zachte hand en heel professioneel. Ik beveel haar zeer zeker aan.
Behandeling door Maysa•Nagelversteviging
Rachel•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt top!!! Na 2 weken blijven ze nog steeds zoals de eerste dag!! Superblij ermee!!