Ik waardeerde de hygiene heel erg. Ik zag dat Maysa tijdens de behandeling de materialen regelmatig ging desinfecteren, wat ik zeker fijn vond.
Verder was zij ook heel attent en aardig.
Ik zal hier nogmaals komen.
Behandeling door Maysa•Manicure
Souhila•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super nice manicure as always. And nice place where we could also chat while getting nails done