Hele fijne en mooie behandeling. Rosa is heel vriendelijk en werkt gedetailleerd.
Fijne ervaring all round!
Behandeling door Rosa•Gellak pedicure
Luna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Eerst keer bij Rosa voor cosmetische pedicure. Zeker niet de laatste. Mijn moeilijke kalknagel heeft er in tijden niet zo mooi en verzorgd uitgezien. Echt Top!!
Linda•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw en ik ben erg tevreden over de behandeling!
Behandeling door Rosa•Wimperlifting
Esther•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer tevreden de deur uit
Behandeling door Rosa•Gellak pedicure
Dilan•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice and clean place with a calm atmosphere. The service was nice!