Nice and clean place with a calm atmosphere. The service was nice. Everything was done carefully and on time.
Kunstnagels opvullen
Nafsika•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Rosa neemt altijd de tijd voor je en zorgt vakkundig dat je tevreden weggaat. De sfeer is goed, altijd wat te kletsen en genoeg mooie kleurtjes en effecten om uit te kiezen.
Lonneke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij altijd wat ze ook doet ook me tattoos maakt ze mooi
Tonni•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke salon, goede adviezen met een gezellig praatje ze nemen de tijd voor je om zo uniek mogelijke nagels te zetten
Claudia •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feestje om bij Rosa te komen elke vier weken. Gastvrij en gezellig en ik ga altijd met prachtige nagels weer naar huis.