Mijn nagels zijn prachtig gelakt. Ais weet precies welke kleur( en) goed bij mij passen. Ais is vriendelijk, persoonlijk en correct in de omgang. Hierdoor is een manicure bij Ais ontspannen.
Behandeling door Ayse
Alexandra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn nagels!!! Super netjes gewerkt!
Behandeling door Ayse
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al ruim een jaar voor mijn acryl, ik heb bij meerdere salons gezeten maar die zetten het bij lange na niet zo goed als Ayse. Ze werkt netjes en secuur.
Behandeling door Ayse
Fiona•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je Ais voor je zorgvuldige en persoonlijke service. Ben zo blij dat jij mijn nagels verzorgt! Het resultaat is prachtig!