Ik kom nu al bijna een jaar bij Ayse voor mijn nagels en ik ben ontzettend tevreden!
Ze denkt altijd met je mee en levert super goed werk. Ze werkt netjes en nauwkeurig waardoor mijn nagels lang mooi blijven.
Behandeling door Ayse
Anemoon•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne treatment, super tevreden met mijn nagels! Sinds ik bij deze salon kom zijn mijn nagels een stuk sterker geworden en zien ze er altijd top uit. Ayse is vriendelijk, denkt mee en is extreem kundig in haar vak. Zeker een aanrader!
Behandeling door Ayse
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De nagellak blijft altijd 4 weken zitten. Ayse is super zorgzaam en ik kan altijd met haar lachen. Ze is zeker de beste!
Behandeling door Ayse
Daantje•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ayse werkt heel nauwkeurig en ik ben altijd blij met het resultaat 🤩
Behandeling door Ayse
Romy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig verzorgde nagels en lang mooi blijvend resultaat