Always love going here, she's very fun to talk to and makes my nails look perfect every time !!
Behandeling door Ayse
Melissa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een top behandeling. Prachtige, nieuwe herfstkleur op mijn nagels. De lak blijft heel goed zitten.
Behandeling door Ayse
Laura van Rooyen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste nagels ooit!
Behandeling door Ayse
Julia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer super tevreden met mijn mooie nagels die zijn opgevuld door Ayse. Daarnaast is Ayse super aardig, geeft ze advies en is het heel gezellig
Behandeling door Ayse
Lakeisha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer zo'n fijne ervaring bij Ayse! Ze denkt altijd met je mee en het is super gezellig. 😍