Ayse is de beste! Nooit meer naar een andere salon.
Behandeling door Ayse
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer ervaren nagelstyliste! Ze lakt echt perfect en heel netjes! De lak blijft perfect zitten, en ze is een super gezellige dame!!
Behandeling door Ayse
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling zoals altijd, kwalitatief erg goed en erg blij met de verbetering van mijn nagels sinds ik begonnen ben met mijn behandelingen bij deze fijne salon. Aanrader!
Behandeling door Ayse
Thirsa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na elke gezellige afspraak zien mijn nagels er weer mooi en verzorgd uit!