Vriendelijk en professioneel. De gellak blijft heel mooi en lang zitten.
Behandeling door Ayse
Laura•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Werkt super secuur en hygiënisch.. Altijd mooie nagels en super gezellig!
Behandeling door Ayse
Sascha•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring! Ayse is heel vriendelijk en open en werkt heel hygiënisch. Alleen tijdens het vijlen zijn mijn nagelriemen iets beschadigd, waardoor ik een paar dagen last had.
Behandeling door Ayse
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom nu al een tijdje en ik ga elke keer weg met hele mooie nagels! De sfeer is goed en de behandel ruimte ziet er altijd schoon en verzorgd uit. Echt een aanrader dus!
Behandeling door Ayse
Eva•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne sfeer. Ayse is heel proffesioneel en aardig, ze heeft ook goed advies :)