Mijn nagels zijn super mooi gelakt. Verder is de hygiëne echt top, ze maakt alles telkens schoon. Veel tips gekregen over hoe ik mijn nagels weer sterk kan maken. Een echte aanrader.
Behandeling door Ayse
Daantje•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd loop ik weer de winkel uit met geweldige nagels
Behandeling door Ayse
Daniëlle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ais zet de meest geweldige gellak. Blijft zonodig 3-4 weken perfect zitten. Ik heb een aantal andere salons geprobeerd, maar ben super tevreden over Ais. Voor mij geen andere salon meer.
Behandeling door Ayse
Esmee•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is super kundig, vraagt goed wat je wilt, houdt alles schoon en netjes, gezellig, en besteed echt aandacht aan je nagels. Echt super blij!
Behandeling door Ayse
Nina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig gelakte nagels, mijn nagels blijven weken mooi . Top kwaliteit lak en deskundig gelakt. Sfeer in de salon is heel relaxed, Ais is super vriendelijk