Echt geweldig weer! Altijd zo blij met m’n nagels en ze gaat heel zorgvuldig en hygiënisch te werk. Tot snel!!🌸
Behandeling door Ayse
Dionie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always love getting my nails done here! She's fun to talk with and always gets the color I want exactly right.
Behandeling door Ayse
Melissa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was heel vriendelijk en heeft mn nagels heel goed gedaan! Kan haar 100% aanraden
Behandeling door Ayse
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn gelnagels! Nails by Ais heeft nu een eigen mooie locatie. Ik heb erg genoten van de gezellige afspraak en ben met mooie nagels de deur uit gegaan. Zeker een aanrader!
Behandeling door Ayse
Daniëlle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De nieuwe salon en locatie van Nails by Ais is prachtig!!
Altijd blij met m’n nagels. Niemand kan de acryl zo mooi aanbrengen als zij. Ze gaat heel zorgvuldig en hygiënisch te werk. Echt een topper!