Great new salon in Zoetermeer. Ukrainian specialists, top quality. I had a BIAB manicure & a pedicure with gellac. My husband had a pedicure. Super clean, cosy space, with a welcoming service. We’ll be back again for sure.
Behandeling door Oksana•Pedicure
Sasha•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I’m so happy with my nails! The technician took their time and made sure everything was perfect. Great atmosphere and excellent customer service.
Behandeling door Olesya•Manicure
Goutami•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Dina was great. Thank You
Behandeling door Dina•
PedicureToon alles…
Mery•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele goede en fijne ervaring bij de salon. De hygiëne is ontzettend goed en zelfs de toilet is om door een ringetje te halen. De stylist luistert heel erg goed naar de wensen en voert dit deskundig uit. Ik heb mijn volgende afspraak al gepland!
Behandeling door Oksana•
PedicureToon alles…
Cassandra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I was very happy with the manicure I asked for. The manicurist was very nice as well. I would definitely go back again! 😊