Nails By KimVy Reviews

A. Roland Holststraat 23, Almere

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
69 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
The place is very cute and clean. Kim is very friendly and she does her job very well. Manicure was nice, she took her time and she is detail oriented. I also decided to get a gel nail polish after the manicure. It was my first time with gel. I am so happy with the result. I will go there again for sure. Thanks Kim!
Kim is een warmhartig persoon, en alleen daardoor voelde ik me al meteen op mijn gemak. Haar nagelsalon is prachtig en super schoon! Je merkt dat ze veel liefde en aandacht in de inrichting heeft gestoken – overal zie je kleine, mooie details. Ze neemt echt de tijd voor je en lacht graag. 😁 Het resultaat van mijn nagels is schitterend geworden. Ik ben helemaal enthousiast en tevreden. Heel erg bedankt, Kim! 🙏☺️💅🏻
Mooie nette salon, Super lekkere stoel om in te zitten, professioneel en ze weet heel goed wat ze doet. Ze heeft me nagels weer mooi gemaakt met volle overgave en had de tijd voor me genomen.
Kim is een aardige kundige vrouw. Lekker kopje thee met koekjes als je nagels gedaan worden. Na meerdere salons te hebben geprobeerd, ben ik eindelijk tevreden met mijn nagels.
Booked just 10 minutes before arriving and was welcomed straight away! I had my acrylics removed and got BIAB with shellac on my nails — they look perfect. Kim was lovely and so friendly — we even chatted a bit in Dutch! I’m English from South Africa, so my Afrikaans helped too. Such a great experience overall — I’ll definitely be back! 💅✨