Nails By KimVy Reviews

A. Roland Holststraat 23, Almere

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
69 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik had nagels laten zetten in Bali. Deze gingen er niet af. Kostte heel veel tijd. Gelukkig is het haar gelukt. Daarna mooie nagels terug gekregen. Ga graag naar haar terug. Afspraak staat al
Echt een geweldige plek en nagels. Ik ga zeker terugkomen, erg bedankt, Kim.
Super atmosfeer, echt vrolijk en nagels zelf zijn super mooi en correct gedaan, zeker een aanrader ❤️
Kim was heel vriendelijk en dacht mee voor het model. Alleen was de behandeling net wat te krachtig voor mijn droge/dunne nagelriemen.
The place is very cute and clean. Kim is very friendly and she does her job very well. Manicure was nice, she took her time and she is detail oriented. I also decided to get a gel nail polish after the manicure. It was my first time with gel. I am so happy with the result. I will go there again for sure. Thanks Kim!