overall a very nice experience. clean and efficient. would recommend and come again
Behandeling door Kim•Gelnagels
Wonju•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had nagels laten zetten in Bali. Deze gingen er niet af. Kostte heel veel tijd. Gelukkig is het haar gelukt. Daarna mooie nagels terug gekregen. Ga graag naar haar terug. Afspraak staat al
Behandeling door Kim•Gelnagels
Cindy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt een geweldige plek en nagels. Ik ga zeker terugkomen, erg bedankt, Kim.
Behandeling door Kim•Manicure
Aya•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super atmosfeer, echt vrolijk en nagels zelf zijn super mooi en correct gedaan, zeker een aanrader ❤️
Behandeling door Kim•Nagelverlengingen
Wiktoria•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Kim was heel vriendelijk en dacht mee voor het model. Alleen was de behandeling net wat te krachtig voor mijn droge/dunne nagelriemen.