Echt zooo mooi en wat een lieve vrouw super dank je wellll
Behandeling door Kim•Gelnagels
Ria•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me heel welkom, Kim is heel aardig en professioneel. Prachtige schone salon in een aparte ruimte aan het huis, mooie nagels en gezellig.
Behandeling door Kim•Gellak manicure
Liza•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Schone salon! Ik voelde me meteen thuis dankzij Kim’s vriendelijkeheid en door hoe attent zij was. Ze luisterde ook aandachtig als ik punten zoals hoe mijn nagelriemen dunner zijn dan normaal.