Ik ging langs voor een manicure met gellak en gellak op mijn voeten. Ze zijn super mooi en heel netjes gedaan. Dankjewel, Kim! Zeker een aanrader.
Behandeling door Kim•
ManicureToon alles…
Nil•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij deze leuke dame. Ze neemt altijd de tijd en maakt altijd mijn nagels weer mooi!
Behandeling door Kim•
Gellak pedicureToon alles…
Germaine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellige dame, luistert goed naar jouw wensen, denkt mee. Hygiënische omgeving wat je niet vaak tegen komt bij nagelsalons :) aanrader .
Behandeling door Kim•Manicure
Ebru•7 maanden geleden
Geverifieerde review
She is very nice and understanding. I booked last minute and she was very welcoming. I am very happy with her work both in gel application and removal.
Behandeling door Kim•Gelnagels
Elif•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijne manicure gehad. Fijne, schone salon. Kim werkt nauwkeurig en is heel vriendelijk. Bedankt!