Nails By KimVy Reviews

A. Roland Holststraat 23, Almere

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
69 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ging langs voor een manicure met gellak en gellak op mijn voeten. Ze zijn super mooi en heel netjes gedaan. Dankjewel, Kim! Zeker een aanrader.
Altijd gezellig bij deze leuke dame. Ze neemt altijd de tijd en maakt altijd mijn nagels weer mooi!
Gezellige dame, luistert goed naar jouw wensen, denkt mee. Hygiënische omgeving wat je niet vaak tegen komt bij nagelsalons :) aanrader .
She is very nice and understanding. I booked last minute and she was very welcoming. I am very happy with her work both in gel application and removal.
Superfijne manicure gehad. Fijne, schone salon. Kim werkt nauwkeurig en is heel vriendelijk. Bedankt!
8
1
8
9
10
13
10