Today I visited Kim for my wedding manicure. She suggested a very beautiful pink undertoned natural white and did the extra tone as a gift. The color is so beautiful. She understands what I want and I can always trust her with the choice. She also gave me another small gift for my wedding. She is a very nice woman with a good heart and great skills. I fully recommend her. Also very nice to chat with her. I always leave her place with happiness.
Behandeling door Kim•Manicure
Elif•5 maanden geleden
Geverifieerde review
net zoals de vorige keer goed geholpen! Hele vriendelijke vrouw en schone en nette salon. Ik kom zeker nog eens terug :)
Behandeling door Kim•
ManicureToon alles…
Myrthe•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Kim is een lieve rustige en vakkundig vrouw, alles ziet er netjes uit en er is veel keus.
Behandeling door Kim•Gellak manicure
Liesbeth•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed
Behandeling door Kim•
Gellak pedicureToon alles…
Nazanin•6 maanden geleden
Geverifieerde review
super relaxed en goeie styliste. mooie zaak en erg vriendelijk