Professioneel, hygiënisch, vriendelijk, eerlijk. Een aanrader!
Behandeling door Kim•Gelnagels
E.•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon aan huis waar je makkelijk kunt parkeren. De eigenaresse is een lieve dame die netjes en zorgvuldig werkt. Ze heeft mijn nagels weer laten stralen en ging helemaal happy de deur uit. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Kim•Gelnagels
Mercelynn•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Wonderful service! I love her attention to details and she was very friendly. I’m very satisfied with my nails set and I will definitely come back 🫶🏻☺️❤️
Behandeling door Kim•Gelnagels
Nhi•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt een super lieve top vrouw
Fantastisch mooie nagels ben er super blij mee
Ze neemt echt de tijd voor je.
Echt een aanrader!
Behandeling door Kim•Gelnagels
Kaylee•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele lieve en vriendelijke vrouw die je snel op je gemak laat voelen. Daarnaast een hele mooie salon aan huis gecreëerd. Ik had nog niet heel vaak mijn nagels laten doen dus ze hielp mij met een mooie keuze maken en ik ben heel blij met het eindresultaat! :)