Really nice experience! The salon is clean and welcoming, and the staff are very kind. I got what I wanted as a haircut. I felt comfortable the whole time and I would definitely come back.
Styling door barhudan•Mannen knippen
Alaa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super als altijd! 👌🏼
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Mirte•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super als altijd! 👌🏼
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Mirte•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn haar en nagels. Ik word altijd goed en snel geholpen, en ze denken graag met je mee. Geweldig salon!