ijne sfeer, schoon en netjes.
De kappers en manicures zijn allemaal erg professioneel en efficiënt.
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Maria•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Sinds een aantal maanden om de 4 weken kom ik bij Sylvana voor mijn uitgroei. Ik ben zeer tevreden over de Salon en zeker ook over Sylvana. Sylvana is altijd deskundig, snel maar ook efficiënt. Het is gewoon fijn om dichtbij thuis een vaste kapper te hebben.
Ik raad het dan ook iedereen aan!
Styling door Sylvana•Kleuren - uitgroei
sennur•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Styling door barhudan•Mannen knippen
Owen•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is een fijne salon en ze werken heel vakkundig.