Gouda was incredibly detailed and efficient. Also knew exactly what I was looking for!
Behandeling door Houda•Gellak manicure
clara•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
simone•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt. Daar lag het niet aan. Maar ik vind € 30,- wel erg duur worden ten opzichte van de laatste keer (25,-) Haar was niet gewassen en stond in 15 min weer buiten.
Styling door barhudan•Mannen knippen
Robert•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal top weer!
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Nathalie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd de perfecte knipbeurt. Relaxte sfeer.