I am always happy to come over to this saloon for my haircut. Consistency is what I love. Bright and clean environment. Friendly members of staff and professional attitude. Thank you.
Styling door barhudan•Mannen knippen
Miroslav•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer on-the-mark met kleuradvies v Renas, ook zijn oplossing bij het knippen pakte goed uit!
Styling door Renas•
Vrouwen knippenToon alles…
Joy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Esraa is erg bekwaam en aardig. Mijn nagels zien er top uit!
Behandeling door Esraa•Nagelversteviging
Sabrina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Renas•Mannen knippen
Elena•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel Esraa je advies voor mijn nagels zijn waardevol. Je werkt netjes en het resultaat is fantastisch.