Very good service offered. Definitely will go back.
Styling door Renas•Mannen knippen
Jonathan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon en hele goede behandeling. Een echte aanrader.
Behandeling door Esraa•Manicure
Thea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service as always and very professional
Gellak manicure
María•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I came to dye the roots and tone the length. After the first wash of my hair, I discovered that the roots were not dyed properly - so you easily see grey hair. It's a pity