De knipbeurt voor de kleine jongeman is prima verlopen. Hij heeft de behandeling als fijn ervaren.
Styling door Renas•Kinderen knippen
Julian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met de behandeling en de mooie nagels!
Behandeling door Rouliana•Gellak manicure
Esther•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede behandeling en vriendelijke service
Gellak manicure
Marielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have attended Nails Hair Classy treatment with two different specialists, both of which were truly amazing. Exceptionally creative and caring treatment with upmost attention to the client's wishes. Definitely will come again.