Tot nu toe altijd goed geholpen en iedereen is vriendelijk. 👌🏽
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
first time I took my son to this place (I go here regularly to my hair done) and his hair came out great
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Cheryl•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze keer ben ik voor het eerst geknipt door Barhudan.
Ik ben hartstikke tevreden!
Met veel zorg gedaan, hij is heel vriendelijk, getalenteerd en werkt professioneel.