Ik heb fine haar, moeilijk te behandelen.
Renas heeft een perfecte, aangepaste kapsel voor me gedaan.
Zeer tevreden 😊
Styling door Renas•Vrouwen knippen
DORINA•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is jammer dat je maar 1 woord kan selecteren bij de beoordeling want ik vind Esraa niet alleen professioneel maar ook heel vriendelijk, zorgzaam en gezellig!
Er is veel keuze qua kleurtjes wat soms keuze stress oplevert :-)
Er hangt altijd een goede sfeer en de salon ziet er super uit: netjes en verzorgd!
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Miriam van Schie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, ik laat hier altijd mijn haar knippen. Ik ben erg tevreden.
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Lysanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I really like the service and atmosphere! I was there to cut my hairs and I am satisfied with the result!