Helaas dit keer minder positief ervaring dan voorgaande bezoeken. Het was erg druk en hectisch. Het verven en wassen werd overgelaten aan de,(net gestarte?) Stagiairs.
Een aanzienlijk verschil.. water te heet of te koud bij wassen. Minder ontspannen ervaring. Gelukkig kleurkeuze door Sylvana. En kleur weer schitterend.
Styling door Sylvana•Kleuren - uitgroei
Drifa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer mooi geverfd en gefohnd. Zelfs de kerstman kwam langs. Altijd een feestje bij Renas & Sylvana. Dank toppers 😘 Hele fijne dagen 🌲🥂
Styling door Sylvana•Kleuren - uitgroei
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always a wonderful haircut !
Styling door barhudan•Mannen knippen
Yash•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super verrast van het resultaat. Echt prachtig. Dank jullie wel jongens 👍🤩