I have been having my haircuts at Classy ever since it opened, and my experience has consistently been positive. Renas was excellent, and my haircut perfect! Thank you!
Styling door Renas•Mannen knippen
Sanjiv•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was hier voor het eerst. Ze heeft t echt super geknipt! Tot de volgende keer!
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Jill•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
was perfect zoals altijd !
Styling door Renas•Kleuren - volledig
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I totally recommend this place for manicure they do a great job!