Renas is zo vakkundig en geduldig. Ben hier nu voor de 2e keer en heel tevreden. Hij herstelt wat mijn ‘andere kapper waar ik vroeger kwam’ met kleuren had ‘verpest’. Ik raad iedereen aan hier te komen. Ik kom zeker terug! groetjes Jessica
Styling door Renas•Highlights - heel hoofd
Jessica•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een prachtige kleur. super blij mee.
Styling door Sylvana•Kleuren - uitgroei
Jacqueline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels voor 3 weken, hoef er niets aan te doen, blij mee!
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Judith•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord ‘perfect’
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Judith•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige mensen, spraken alleen geen Nederlands. Hele nette pedicure.