Ik kom er al jaren. Met veel plezier. Dus dat zegt eigenlijk al genoeg!!
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Vera•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal prima. Zorgvuldig en betaalbaar
Styling door Renas•Mannen knippen
Max•3 maanden geleden
Geverifieerde review
As usual, they were very nice. I’m a client for more than 4 years and I can say they didn’t lowered down their quality of work and costumer service. And Fatima is a very attentive with a good eye for details nail stylist, no need to say I’ll be back
Behandeling door Fatima•Nagelversteviging
Andreia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
he did his haircut job really well
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Namrata•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top en kundig! En lekker stil! 😊 Niet een verplicht praatje!