I had asked for a specific person, even booked treatment on a different day to be able to get her but got someone else who was less experienced and the result wasn’t as good…
Behandeling door Rouliana•Gellak pedicure
Hiliana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne dienstverlening. Snel, professioneel, correct, relaxed. Ik was zo blij dat ik alleen maar kon ontspannen en niet hoefde te praten.
Styling door Renas•Vrouwen knippen
Caroline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very satisfied with the result and Uda is always precise.
Gellak manicure
Christine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
My 7 years-old son had another excellent haircut from Renas. Thank you!