Increíble, me trataron súper bien. Silvana es muy dulce y amable siempre pendiente de que te sientas cómoda y a gusto. Excelente profesional :) volveré
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Daiana Pereyra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne manicure!
Behandeling door Houda•Manicure
Sas•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen en afspraak online gemaakt en werd bij binnenkomst gelijk geholpen. Resultaat mag er wezen dus ik kom zeker terug.