Hele fijne salon met professionele mensen die er werken. Alleen hadden ze heel weinig kleuren op voorraad. Er was nog 1 donkerrode kleur maar die was duidelijk al langer open dus zit er erg dik op. Na 3 dgn al een scheur in mijn nagel, was op vakantie dus niet in de gelegenheid om terug te gaan. Ik ga zeker nog wel terug in de hoop dat ze dan meer kleuren hebben en een betere kwaliteit lak.
Behandeling door Houda•Gellak manicure
Kaat•6 maanden geleden
Geverifieerde review
goede en lieve kapper. Ze gaf een goed advies.
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Maaike•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good
Styling door barhudan•Mannen knippen
Adriana•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good always recommended
Styling door barhudan•Kinderen knippen
Adriana•6 maanden geleden
Geverifieerde review
op het laatste minuut mijn afspraak verplaatst naar een eerder tijdstip zonder geklaag. Er wordt altijd het beste voor de klant gedaan.