Manicure en pedicure gehad. Erg goed en grondige behandeling gehad. Blij mee
Behandeling door Minyi •
Spa manicureToon alles…
Carolien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nieuwe zaak! Leuke, nette salon =) Minyi werkt nauwkeurig.
Behandeling door Minyi •
ManicureToon alles…
Jenny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The best !!
Behandeling door Minyi •
PedicureToon alles…
Nathalie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super lief! Ze denk mee met je wensen en helpt graag
Behandeling door Minyi •Wimperextensions
Dana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon had a wonderfully calm atmosphere. The lady who did my nails was welcoming and friendly, and the BIAB treatment was executed exceptionally well. I definitely recommend this place.