Wederom een goede ervaring en de BIAB zit er supernetjes op. Helemaal blij met mijn nagels! Ik kom zeker nog een keer.
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Laurence•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame die vooral heel netjes en secuur werkt. Ze raffelt niks af en zorgt er echt voor dat je nagels en voeten perfect zijn.
Behandeling door Minyi •Manicure
Vanessa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker vaker terug
Behandeling door Minyi •Pedicure
Pachella•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Overall prima ervaring. Vriendelijke medewerker, snelle mani, schone salon en, het belangrijkste, mooi nagels. Ik ben super blij met het resultaat.
Behandeling door Minyi •
ManicureToon alles…
Jula•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice new salon. Very clean and light interior. Minyi is very professional and attentive. The salon is both easily accessible by public transport and if by car or bike.