Dit was de tweede keer dat ik voor vriezen kwam. Eerst keer heb ik geen uitleg gekregen nu de tweede keer zei ze dat ik veel water moest drinken. Jammer dat ze dat de eerste keer niet verteld had! Ook moest ik alle twee de keren wachten. Ook jammer want parkeren is daar 6.- per uur. Nu zat ik 25 min aan dat apparaat ben benieuwd naar de volgende keer want volgens mij was ik de vorige keer er veel langer mee bezig!
Cryotherapie
Marlou•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk en vakkundig!
Manicure
fleur•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
👌👌
Nagelversteviging
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super pleasant salon with high quality mani and pedi’s
Pedicure
Paula•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice beauty salon great color of gellak choices and I have noticed that their gellak stayed good on nails surface for long time