Amazing, comfortable and clean. One of the best pedicures in town 🙏🏼
Pedicure
Anna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Pijnlijk en niet comfortabel
Pedicure
M.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lovely friendly venue. My first time there and my nails were done really well. Thank you!
Nagelversteviging
Chloe•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier altijd voor mezelf, maar vandaag mocht mijn dochter haar eerste manicure doen en is helemaal blij met haar mooie nageltjes! Super lief geholpen, en aan het eind kreeg ze een unicorn speldje.