Wat een super fijne salon! Alleen maar fijne en goede dames en echt relaxte sfeer. Zowel mijn dochter (13) als ik zijn heel blij met onze mooie handen én nagels 😘! Aanrader !
Gellak pedicure
Hanneke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jae is heel vakkundig en secuur. Super blij met het resultaat!
Manicure
Aafke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer was heel erg fijn en ze doen hun uiterste best om alles perfect te laten gaan
Nail art
Jadyn•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen klantvriendelijkheid
Pedicure
Werd pas een kwartier later geholpen zonder dat er iets over gezegd werd en totaal niet klantvriendelijk•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze vriendelijk personeel. Ben zeer benieuwd naar de uitwerking van de behandeling. Voelde goed.