It was a good experience with a lot of colors available.
Behandeling door Anh•
Gellak pedicureToon alles…
Catarina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience!
Behandeling door Phuong Anh•
Gellak pedicureToon alles…
Catarina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mijn nieuwe set, dit keer gekozen voor acryl met witte poeder. Al veel leuke reactie erop gehad. Ik kan deze salon zeker aanraden, ik ben een zeer tevreden klant.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I was disappointed overall
Behandeling door Anh•Gelnagels
Arlene•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Niet klantgericht. Ik had een foto laten zien van wat ik wilde doen, maar ik kreeg totaal geen reactie op en ik moest heel gehaast een kleur kiezen die ik uiteindelijk niet mooi vond.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure