my nails are always on point and I never not enjoying it after a treatment!
Behandeling door Hương•Gelnagels
Sylvana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik doe al 4 maanden mijn nagels hier! Elke 2/3 weken kom ik vanuit Utrecht naar Ijburg. Ja, zo goed zijn ze! Ik laat regelmatig fill-ins zetten en ben enorm tevreden. De dames die hier werken zijn allemaal lief en goed in hun werk. Mijn nagels zijn nog nooit gebroken en/of los gekomen. De coat is er nooit af gekomen en ze hebben mij nooit pijn gedaan. Niet eens een mini sneetje. Als ik 10 sterren kon geven, had ik het wel gedaan! THE BEST❤️❤️❤️
Behandeling door Anh•Gelnagels
Caterina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fast and professional service
Behandeling door Phuong Anh•Gellak manicure
Maja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic, love the massage chairs and got my very first gel french neon manicure
Gellak pedicureToon alles…
Noemi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really appreciate the friendliness of the staff and how organized they are