Mijn vaste nagelsalon. Kan er altijd last minute terecht, zetten echt mooie nagels en keuze uit veel kleuren. Perfecte service en goede prijs/kwaliteit .
Behandeling door Nhung•Gelnagels
Junyi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig elke keer weer!
Behandeling door Hương•Manicure
Patricia •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed ben tevreden
Behandeling door Hân•Gelnagels
Yara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Supermooi resultaat. Salon is basic maar dat is niet erg. Afspraken zijn altijd op tijd en de kwaliteit van de shellac is echt goed.
Behandeling door Hương•Gellak manicure
Mirjam•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn altijd prachtig als ik geweest ben. Fijne salon.