Super tevreden, kom elke keer terug met mijn vriendin!
Behandeling door Hương•
Gellak pedicureToon alles…
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional stuff and resonable prices. I had a frensh manicure and I am happy with the result. I will certainly come back.
Behandeling door Hân•Gellak manicure
Penelope•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
They all are very good! Thanks a lot
Behandeling door Nhung•Gellak manicure
Eugenia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had toevallig op die dag een beetje haast, vond het dus een beetje jammer dat ik pas een kwartier later dan het geboekte tijd geholpen werd. Verder niks op aan te merken