Toen ik zag dat het een man was die mijn nagels ging doen, vond ik het toch een beetje spannend. niks ervan, hoje doet het top!
Behandeling door Nhung•
PedicureToon alles…
Nana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon. Wel HEEL veel gigantische spinnen in alle hoeken van het plafond, maar dat schijnt wel vaak voor te komen op Ijburg. MBT nagels, beetje afhankelijk wie je krijgt. zij kunnen het allemaal wel natuurlijk, maar er is een meneer die top is.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Suus•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooi resultaat :)
Behandeling door Hân•Pedicure
Irene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great experience!
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure