I visit this salon regularly for about 2 years now. They've come a long way since then and now they provide professional and quality service. Their prices are some of the best in Amsterdam which I appreciate!
Behandeling door Phuong Anh•Gelnagels
Bianka•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over deze nagel salon. Ik ben er al in vele geweest, maar stap hier toch steeds weer positief de deur uit. Ik kan deze salon zeker aanraden. Ik heb in ieder geval weer mooie nagels en teennagels op vakantie.
Behandeling door Nhung•
PedicureToon alles…
Linda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I do Like the work of the salon. But I did have to wait about 30 minutes a couple of times. It would be great if the time management would improve:)