Heerlijke zwangerschapsmassage gehad! Was niet te soft, zoals vaak met zwangerschapsmassages. Fijne dame en de massage duurde zelfs langer dan het geboekte (en betaalde) uur. Aanrader!
Behandeling door Salon1
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schone salon, goede massage en zeer vriendelijk personeel.
Behandeling door Salon1
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne stevige massage. Het uur is echt voorbijgevlogen. Meest opvallend: toen ik de salon binnenstapte overviel mij direct een “zen”-gevoel. Echt heel prettige sfeer