Wist niet wat ik kon verwachten, maar was aangenaam verrast over de fijne massage!! De sfeer was ook, hygiëne ook prima en aardig personeel.... Ik kom hier zeker nog een keertje terug
Behandeling door Salon1
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk
Behandeling door Salon1
Céline•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I enjoyed the relaxed atmosphere. It is a nice relaxing area to get a massage. If you are looking for a formal spa, it might not be the place for you. You don't get your own room, the beds are separated by curtains and there is loud street noise. but if you like a good quality massage, this is the place.
Behandeling door Salon1
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, heel fijn!
Behandeling door Salon1
Nina Riem Vis•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Werknemer geeft advies in het soort massage en vraagt of de klant hier behoefte aan heeft (stemt af).