Mijn pa is super tevreden, erg blij hoe alles gegaan is en vond het erg professioneel. Bovendien heeft het goed geholpen tegen de pijn aan zijn voeten.
Behandeling door Nastassia•Medische pedicure
Mark•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nastassia heeft mij goed geholpen met volledige aandacht!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Bertrick•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gaan!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great work, exactly what I was looking for and more.