Heel goed geholpen met een heel pijnlijk probleem. Ik mocht zelfs zondagochtend terugkomen mocht dat nodig zijn geweest. Top!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Françoise•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nastassia is zoals altijd zeer secuur!! En ontzettend lief!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Femke•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nastassia is een prettige pedicure voor Jacques en Miriam
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Voetjes zijn weer helemaal mooi en heel vriendelijk geholpen :)
Ik heb al behoorlijk wat pedicures gehad in m'n leven en ben best zuinig met vijf sterren, maar dit was absoluut een van de beste. Ik kom zeker terug.