Ik heb een heerlijke pedicure gehad en Nastassia werkt heel erg zorgvuldig én hygienisch. Ze geeft heel goed aan wat ze gaat doen en geeft ook nog nuttige tips. Heel blij mee en ik kom zeker terug!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Eva•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was perfect! Volgende maand weer :)
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Pauline•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy with the result
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Behandeling door Nastassia•Bindweefselmassage
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij, hygiënisch, vriendelijk en professioneel