Behandeling door Xue•Facials / Gezichtsbehandelingen
paulien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wil nooit meer pedicure doen bij niemand anders dan bij mevrouw Xue. Woorden schieten te kort om te beschrijven hoe goed haar behandeling is. A1!
Behandeling door Xue•Pedicure
Humphrey•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Schrecklicher Charakter. Macht sich über Kunden lustig. VOR ihnen. Nicht transparent bei Preisen. Hat mir 15€ zu viel berechnet. Hat mein Zeh verletzt. Laufe nun mit offener Wunde herum.
Das gesamte Marketing Konzept mit "Natural Beauty" ist nur Fake. Da ist alles chemischer Müll an Materialien.
Pedicure
Sahra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geboekt voor een 30min massage omdat ik in de avond moest optreden en mijn rug en shoulder goed vast zaten. Cindy heeft mij super geholpen en alles weer losgemaakt. Raad het iedereen aan!