De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
1515 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd super
Ik wil nooit meer pedicure doen bij niemand anders dan bij mevrouw Xue. Woorden schieten te kort om te beschrijven hoe goed haar behandeling is. A1!
Schrecklicher Charakter. Macht sich über Kunden lustig. VOR ihnen. Nicht transparent bei Preisen. Hat mir 15€ zu viel berechnet. Hat mein Zeh verletzt. Laufe nun mit offener Wunde herum. Das gesamte Marketing Konzept mit "Natural Beauty" ist nur Fake. Da ist alles chemischer Müll an Materialien.
Geboekt voor een 30min massage omdat ik in de avond moest optreden en mijn rug en shoulder goed vast zaten. Cindy heeft mij super geholpen en alles weer losgemaakt. Raad het iedereen aan!
Goed en professioneel
32
1
32
33
34
204
34